Jak nakupovat
Milí zákazníci, připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakupovat v našem internetovém obchůdku Unibrick-eshop.cz.
Výběr zboží
Pokud hledáte konkrétní výrobek, doporučujeme použít vyhledávací okénko v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku nebo jeho typové číslo a kliknout na tlačítko HLEDAT.
Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu našeptává produkty, které by mohly souviset s vyplňovaným textem.
Pokud zatím nejste rozhodnuti nebo hledáte inspiraci, vyberte si nejprve v levé části stránky kategorii produktů, které vás zajímají. Postupně se vám zobrazí podobné produkty. Můžete si je seřadit dle ceny nebo názvu. Po kliknutí na obrázek konkrétního výrobku se dostanete na stránku, kde zjistíte všechny jeho parametry a další podrobnosti.
Vložení zboží do košíku
Pokud si u nás vyberete a rozhodnete se pro nákup, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko „PŘIDAT DO KOŠÍKU“.
Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se lišta s potvrzením o přidání produktu do košíku. Poté můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, jako je popsáno výše, tzn. vyhledat produkt přes vyhledávací okénko nebo si prohlédnout příslušné kategorií. Pokud už máte vybráno vše, co potřebujete, a přejete si dokončit objednávku, klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu.
Pokud nacházíte ve svém košíku, ale zjistíte, že vám ještě něco chybí, klikněte na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU,
umístěné pod seznamem v košíku. Pro vložení všech dalších věcí do košíku znovu klikněte na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU. Po ukončení nákupu přejděte opět přes ikonu košíku na seznam vybraného zboží.
V košíku je přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit, a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku × na konci řádku s produktem.
Ve spodní části seznamu košíku se zobrazuje informace, zda již máte dopravu zdarma, nebo za kolik ještě musíte objednat, abyste na dopravu zdarma dosáhli.
Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na červené tlačítko POKRAČOVAT v pravé spodní části košíku.
Doprava a platba:
Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně na našich pobočkách v Blovicích nebo po úhradě předem na bankovní účet také na pobočce v Nepomuku. Také si můžete zboží nechat doručit některou z přepravních společností - Zásilkovna - doručení na Z-point 89,-, Zásilkovna - doručení na adresu 109,-, DPD 200,- nebo prostřednictvím České pošty - balík do balíkovny 69,-, na poštu - 99,- či balík do ruky 109,-. Pokud Váš nákup přesáhne částku 2000,- budete mít dopravu zdarma.
Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. na dobírku, platbou předem na účet, platební kartou, která umožňuje platby prostřednictvím internetu, nebo až při osobním vyzvednutí v pobočce v Blovicích.
Pokud jste se právě rozhodli, že vlastně ještě něco potřebujete objednat, můžete opět začít s hledáním ve vyhledávacím okénku nebo výběrem kategorií.
Doručovací údaje:
V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na který vám zašleme informace o stavu objednávky. Pole označené červenou * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
Pokud jste se již u nás někdy registroval, klikněte na pole „PŘIHLÁSIT SE DO MÉHO ÚČTU“. Objeví se přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁSIT“.
Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo. Pak jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci, a kliknout na tlačítko „OBNOVIT HESLO“. Na e-mail vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „doručit na jinou adresu“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „nAkupuji na firmu“ a vyplňte potřebné firemní informace jako název firmy, IČ, DIČ.
V dolní části stránky naleznete okénko „ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE“, po jehož zaškrtnutí se vám objeví pole pro dodatečné informace.
Pokud máte již vše vyplněno a zkontrolováno, můžete kliknout na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. A máte hotovo.
Potvrzení o přijetí objednávky:
Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku +420 724 500 636 nebo +420 371 522 034. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.
Potvrzení objednávky:
Po zpracování objednávky vám zašleme e-mailovou zprávu s informací, že vaši objednávku potvrzujeme a jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budeme vás o tom telefonicky nebo e-mailem bezodkladně informovat.
Potvrzení záruky:
Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v pobočce, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. Pokud budete vyžadovat potvrzený záruční list, můžete nám jej zaslat nebo přinést osobně na naši pobočku, nevyplněný je součástí dodaného produktu. Vrátíme vám jej potvrzený. Potvrzený ZL můžete potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.
Reklamační řád naleznete v samostatné kategorii v pravé části horní lišty.